۱۳۸۷ اسفند ۳۰, جمعه

آخرین ساعات سال یکهزاروسیصدوهشتادوهفت

هم آوا روی بلاگفا مسدود شد!!! باز جای شکرش باقیه زودتر از اینکه بیرونم کنند خودم با آبرو جابه جا شدم ... به هر حال با توجه به اینکه نه عکس پرن داشتم و نه مطلب پرن این رو میرسونه که کارم زیاد هم بد نبوده ... با این وجود زیاد ناراحت نیستم فقط دلم برای دستنوشته-هایی که داشتم و پشتیبان ازشون نگرفته بودم تنگ میشه... بگذریم.

از همینجا در خانه ام، سال جدید رو به همه ی دوستانم تبریک میگم و برای همه سلامتی و خوشی آرزو دارم... به امید سالی پر بار برای همه ایرانیان به خصوص دگرباشان ایرانی ...
هر روزتان نوروز ... نوروزتان پیروز
به امید روزهای بهتر... 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من چطور یادم رفته بهت تبریک بگم؟!.. سال نو مبارک دوست عزیز... سال خوبی داشته باشی.

ناشناس گفت...

وبلاگ منم در بلاگاسپات درش گل گرفته شد و مسدود شد.
سال نو شما هم مبارک باشه.
www.eshaareh1.bloghaa.com