۱۳۸۹ تیر ۱۹, شنبه

تلنگر

من چی هستم؟ کجا هستم؟ چی رو قبول دارم و چی رو قبول ندارم؟
من همون پسر سه سال قبلم؟ خدای من کجا دارم می رم، پس اون پسر چی شد؟
توی چه چیزهایی که به فکرمم نمی رسید گم شده!
چرا برای چیزی که دیگه ندارم و یا دست کم گم کردم اینقدر می نازم؟
این همه نشونه راه ... این همه بهم گفتن و شنیدم و اما نخواستم باور کنم
کجای کارم من ، چه پرتم از همه چی و همه جا؟
فقط ادعا ...
همه یا درجا می زنن و یا جلو می رن و یا پس رفت می کنند ...
 من راه چهارمی رفتم که حتی اسمم نداره ...
انگار بعد از این همه نشونه و حرف و نوشته ، فقط یه اس ام اس و یه نصفه خط
اونقدر محکم تو گوشم سیلی می زنه که ترس برم می داره نکنه مرده باشم و
این همه رو ندیده گرفته ام.
...............................

فکر کنم کسی منظور اصلی ام رو از نوشته های بالا متوجه نشه، آخه با
اینکه حرف زیاد بلدم بزنم یعنی اینطور فکر می کردم اما بلد نیستم درد دلم
رو درست بگم.

فقط دعا کنید برام ... به دعای همه ی دوستانم نیاز دارم ...

۹ نظر:

ناشناس گفت...

من که نفهمیدم مشکلتو عزیزم.اما اونجایی که گفتی نکنه مرده باشم خیلی برام اشناست. گاهی روزی صد بار این سوالو از خودم میپرسم. من برات دعا میکنم. ایشالا حل میشه

نقطه چین ها . . . گفت...

خودتو سرزنش نکن!..زندگی همینه..
ما آدما همیشه در حال تغییر هستیم..
در فصلی از زندگی راضی و در فصلی دیگر ناراضی..!

یوسف

ناشناس گفت...

يادم باشدکه خدابامن است که فرشته هابرايم دعامي کنندکه ستاره هاشب رابرايم روشن خواهند کرديادم باشدکه قاصدکي درراه است که بهارنزديک است که فردامنتظرم مي ماندکه من راه رفتن مي دانم ودويدن وجاده ها قدم هايم راشمارخواهندکرداگرروزي دلم گرفت!يادم باشدکه..........خلاصه يادت باشه خدا هميشه همراه همون حتي زماني كه ما فكر ميكنيم فراموشمون كرده

خشایار گفت...

حتمن

ناشناس گفت...

تو اصلا به دعای کسی یا کمک ماورا نیازی نداری. اگرچه نمی دونم قضیه چیه اما اگر اونجوری که گرفتم:
رفتار تو و نوع شخصیتی که داری تو رو از کس یا کسانی دور کرده، باید به همه سوال هایی که مطرح کردی پاسخ بدی.
حالا اگه حدش منم درست نباشه، تو سوالاتی داری و این چالش بسیار خوبه، چراکه تو رو به سمت جلو می بره.

ناشناس گفت...

ممنون که لینکم کردی عزیزم... اون عکس هم قابل شما رو نداشت...راستی مشکلت حل شد؟!

امين گفت...

روزگااران خوبي برات آرزو ميكنم
هموني كه لايقشي

ناشناس گفت...

سلام دوست خوبم
آقا رسول
چرا اینقدر پریشان نوشته اید؟ خیلی ناراحت شدم، ولی متوجه منظور نوشته تان نشدم. چه اتفاقی افتاده که نیاز به دعا دارید. برایتان دعا می کنم که همیشه شاد و سالم باشید و به زودی مشکلی که باعث این نوشته شده حل شود. خدا پشت و پناهتان باشد. به خدا توکل کنید، او از همه نزدیکتر است، همه دورند ولی او همیشه هست دوست خوبم.
یاسمین

zodiak گفت...

اونه كه به دعا نياز داره نه تو