۱۳۸۸ فروردین ۳۱, دوشنبه

اردی بهشت

اردی بهشت، اردی بهشت، ماه زیبای من، ایزد باستانی فروزان من، تو را تا بی نهایت گرامی خواهم داشت.
می خواستم اولین پستم برای بهترین ماه سالم خیلی شاد و عالی باشه، اما با دیدن خداحافظی بعضی از دوستانم دلم گرفت، دلم بدجور گرفت.
همیشه وقتی دلم میگیره، وقتی به چیزی نیاز دارم، وقتی حس میکنم تنهام، وقتی خوشحالم، وقتی میخواهم شاد باشیم، وقتی از بودن لذت میبرم و وقتی... همه ی اینها زمانیه که من با همسرشت هام هستم، وقتیه که من خودمم بدون صورتک و نقش، وقتیه که من دارم نوشته ی کسی رو میخونم که هم احساس منه... دوست ندارم بلاگ هایی که این سه ماه اومدن و رفتند رو لیست کنم، خیلی ها خودشون را تمام شده دیدند، یکی شد خاطره پرواز یک پرنده مردنی، یکی شد دوست بی خداحافظ و یکی شد فقط یک جمله کوتاه... شاید باید بیشتر فکر کنیم کی هستیم و واقعا چی می خواهیم... شایدم من زیادی انتظار دارم... شاید باید بدونیم با رفتنمون حقیقتا این خودمون هستیم که میریم تو سایه های سرد و سنگین...
به هرحال من هنوز مثل همیشه امیدوارم و از اردی بهشت؛ فرشته نگهبانم آرزوی شادی همه رو دارم چه اونا که زیر نور شانه به شانه دارند ادامه میدهند و چه اونا که تو سایه با ما گام بر میدارند.



۸ نظر:

سايلان گفت...

سلام دوست ناديده
آره حرف زدن با هم سرنوشت‌ها شيرين است. حسّت را مي فهمم و دوست دارم.
من شايد يكي از وبلاگ هايي باشم كه تازه به دنيا آمدم و نياز دارم به همراه...

شاد زي

حامد گفت...

سلام.همممم اردیبهشت ماه منم هست که ماه تولد منه و از همهی ماهها بیشتر دوستش دارم چون هوا هم بسیار خوبه و همه جا سرسبز.
www.eshaareh1.bloghaa.com

خشایار گفت...

چه عکس قشنگیه پسر

hamlet گفت...

تولد تو هم تو این ماه ه؟
دلمون به همین دنیای مجازی خوش ه.. اینم هر روز کوچیکتر میشه... حداقل بگن چرا میرن.. چراش رو نمیگن یه بایی.. به درودی.. اینطوری آدم شوکه میشه.
تصویری هم که گذاشتی خوده امیده.. زیباست.
مرسی

کوهستان گفت...

با درود
وبلاگ هایی هم که تازه وارد شده اند را هم ببینید.
از رفتن ناراحت نشو
سعی کنیم محیطی را بسازیم که دوباره همه برگردند .

کینگ گفت...

اردیبهشت آمد
مبارکت باشد
اردی بهشتی...

امین گفت...

تو هم که اردیبهشتی هستی

تبریک پسر

امیدوارم یه روزی پست تولد 100 سالگی تو رو اینجا بخونم

در ضمن اصلا غصه نخور همه باز بر میگردن

سگ پیر گفت...

رسول جان
اردی بهشتت همچون بهشت باشد
اردی بهشت مبارک