۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

و من در سی و یک اردی بهشت به دنیا آمدم


اردی بهشت، تو هر سال شاهد زادروز منی
آن روز که شکوفه های گیلاس دانه های قرمز را آبستن می شدند
درد من تو را فرا گرفت مادر، دردی که هنوز از پس سال ها لبخند بر لبت میراند
مادربزرگ با لبخند سپیدش مهر ارزانی ام کرد و پدر بزرگ در گوشم اذان سرود
چه با افتخار آخرین فرزندت را از ملکوت به پایین کشیدی
آنروز پرستو ها همه عاشق بودند
اردی بهشت؛ به اندازه تمام دخترکان بکارت بسته ات اشک ریخته ام
و به اندازه همه ی نو عروسانت شاد خواهم بودم
بیست ویک سال از آن روز می گذرد که فریادم گوش عالمیان را شکست
مادر اشکها را به یاد دارم، از تو سپاسگزارم که مرا آوردی
و ای اهورای من ، یزدان پاک آفرینم، تو را می ستایم که مرا اینگونه آفریدی.


سی و یک اردی بهشت رسید... روز تولد من ، چه قدر این ماه و این روز رو دوست دارم. خوب تو این چند سال همیشه شادترین تولدهام رو وقتی داشتم که فهمیدم کی هستم... خیلی حرفها برای گفتن داشتم که میخواستم برای این روز استثناییم بگم، اما حالا موندم چی بنویسم... ولی می تونم بگم مثل همه ی این سالها ذوق زده هستم، مثل تمام 31 هر اردی بهشت شادم...

۱۰ نظر:

کینگ گفت...

چه خوب شد که تو به دنیا اومدی
تولدت مبارک رسول عزیز.

hamlet گفت...

مبارک ه تولدت رسول جان.
وبلاگتم که مثل کیک تولد شده.. شیرین!!! مثل...

امین گفت...

تولدت مبارک رسول جان

روزهای خوبی رو برات آرزو میکنم

Lord Arya گفت...

تولدت مبارک
سال شاد و خوشی رو پر از عشق برات آرزو می کنم...

ناشناس گفت...

تولدت مبارک

سروش گفت...

سلام آقای رسول خوبی از تولدت مبارک عزیزم راستش نمی دونم تو تولد کسی رسمه چی بهش بگی ولی من که دنبال رسم و رسوم نیستم همین که یه چی بنویسم شاد بشی خودش خیلیه حالا که دنیا اومدی دیگه نمی شه کاریش کرد ولی مطمئن باش اگه تو نبودی دنیا یه موجود ناب رو کم داشت خوش باشی عزیزم.

حامد گفت...

به به شما هم اردیبهشتی هستید مثل خودم.من دیروز تولدم بود.مبارکه.مبارکه
www.eshaareh1.bloghaa.com

هرمزد گفت...

تولد همیشه زیباست

تولدت مبارک

آراد گفت...

تولدت مبارک رسول جان .
همیشه شاد باشی و موفق.

behrad گفت...

تولدت مبارک عزیزم
ایشالا که سال های سال با شادی و سلامتی زندگی کنی