۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

برای دوستی که متاسف شد ... من هم متاسفم دوست عزیز ، متاسف برای ایران و ایرانی و فرهنگ ناپدید شده مان


من سنگ بلاهت پدرانم را چنان بر دوش می کشم
که گویی همه ی سنگ های فروریخته بر قوم ثمود را به من ارزانی داشته اند

مرا از قوم لوط می دانند
قومی مغضوب و مطرود از گناه
راهزنی و تجاوز ؛ خدایشان  به خشم آورد

اما من نه دزدم و نه راهزن
و نه حتی تجاوز گری
و نه خدایی شمشیر به دست دارم

من فقط پسری هستم از نسل رسول پیشین
از نسل هماوران فردا
از نسل آدمیان
نه بیشتر و نه کمتر

اما چنان مستوجب حمل سنگ های ایشانم که گویی
 قوم عاد و ثمود و لوط را در
برابرم پشت خم شده است

...

پ.ن
دوستی در یکی از نظراتش از اینکه متوجه شده من همجنسگرا هستم احساس تاسف کرده ...
 من هم متاسفم برای اینکه ضعفم نگذاشته همه را آگاه کنم، که بدانیم و بدانید
 و با تمام وجود به ماهیت خودم افتخار می کنم .

۱۷ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

اسم چنین افرادی دوست نیس..
مهم نیس..حسابشون نکن...

یوسف

ناشناس گفت...

salam
man yek dokhtaram va be dokhtar boodan eftekhar mikonam va hargez nakhastam ke khale atefi khodam ro ba hamjensam por konam, man be donbale yek khate movazi nistam. man nemikham shoma ro dark konam ya az rahi ke payanash nisti ast bargardoonam vali mikham begam shoma na be fekr iran hatid va na iranian. shoma hame che chi ro ba havashaye khodetan amikhteid.
man khoshhalam ke webgahe shoma ro khoondam va be in natije residam ke man va amsale man ke amyale heyvani ro kenar gozashte va dar rahe etelaye vatan gam barmidarim chandin ghadam az shoma va doostanetan pishtar hastim.
man az shoma taajob mikonam ke name emam reza ro ham dar neveshtehayetoon avardeid, man fekr nemikonam shoma be kasi ya chizi eteghad dashe bashid, pas biyaeed namhaye moghadas ro aloode nakonim.
man be nazare shoma ehteram mizaram
ghasdam faghat nazar dadan bood
to yeki az hamin roozha mibinametoon

hamlet گفت...

خانم محترم که نظر قبلی رو گذاشتین... شما هر چی خواستین گفتین بعد آخرش میگین به نظرتون احترام میذارم؟!!!!!!..... اصلا کی خواسته نظر بدین؟.. بجای اینکه بیاین درمورد چیزی که اصلا ازش چیزی نمیدونین نظر بدین.. برین یکم به اطلاعاتتون اضافه کنین که اینطور بی سوادیتون رو نمایش ندین.. باور کنین زشت ه که اینقدر از مرحله پرتین. از وقتی که برای وبگردی میذارین بهتر استفاده کنین و یه چیزی یاد بگیرین.
فریان جان.. میدونم از این حرفها ناراحت نمیشی... چون اصلا ارزش فکر کردن ندارن.
به وجودت افتخار کن.. بهت افتخار میکنم

rasool moien گفت...

سلام دختر ناشناس و تند رو
کاری با اعتقادات شما ندارم، برای خودم چیزهایی معتقدم که خیلی از ایران نما ها نمی تونن درک کنند، به دینی معتقدم که اعتلای و پرباری ایران و جهان هدف اصلی و اصیلشه ... به زور شمشیر تازی پشت خم نکردیم و... بگذریم.
شما اول هر چی دوست دارید می گید و بعد می گویید به نظر من احترام می گذارید؟
به نظرم اول باید کمی اطلاع از موضوعی داشته باشید و بعد بخواهید قداست و انسانیت رو زیر سوال ببرید.
اگر من و هم حس های من میخواستند همه چیز را با هوس خود بسنجیم و انجام بدیم مسلما با رژیم آخوندهای اسلامی خیلی راحت تریم که توی پستو بمونیم و هر کار دلمون می خواهد انجام بدیم ... اما نه ... من یک ایرانی و قبل از اون یک انسانم و سرنوشت و سرگذشت آدمهایی مثل خودم اونقدر برام مهم هست که نخواهم فقط خودم به چیزی برسم.
...
این بحث سر دراز دارد، اگر مایل بودید و خواستید به آگاهی های ناقص و شرم آور خودتون کمی رسیدگی کنید و از جهالت و نادانی بیرون بیایید برایم میل بزنید و یا آدرس میلتون رو بدید، خوشحال خواهم شد یکی از هموطنانم را از نادانی که خیلی از آن دست خودش نیست برهانم.

ناشناس گفت...

salam
chera inghadr asabani shodid, man na mikham bedoonam chekar mikonid va na doost daram dar morede eteghade soste shoma bedoonam
shoma faghat khoodetoon be hamdige eftekhar mikonid, az nazare man va baghiyeh shoma chizi bara eftekhar kardan nadarid
man bisavad nistam va tahsilate balaee daram va age vaght gozashtam va neveshtehaye agha rasool ro khoondam faghat be khatere ghalame zibayash boode na chize dige va fekr mikonam ishoon niyazi be hemayat shoma nadare
shoma mikhahid kare khoodetoon ya man ro tojih konid vali niyazi be in kar nist
khodetoon ro to zahmat nandazid
man tarafdare akhond ya amsale an nistam
man tarafdare paki va sedaghat roohe ensanam ke shoma ba inkar an ro ham aloode kardid
delam baraye javanani misoozad ke bayad talayedare azadi iran bashand ke khod asir va dar bandand

zodiak گفت...

هی پسرا دلیلی نداره جواب بدین
من بعید میدونم این خانم کوچلو بیشتر ز 12 سال سن داشته باشه!

ناشناس گفت...

baz ham salam
baraye zodyak:
man age 12 sal daram to hata az man ham kamtar sen dari.
shoma hata jorat nemikonid eteghad va rahetoon ro be khanevadehatoon begid, faghat dar ghaleb web va beyne khodetoon sokhan vari mikonid
motmaen bash ke man 12 sal bishtar daram va age javabi nadarid behtar ast digaran ro az javab dadan maayoos nakonid
man ba ashenaee ghabli varede in web shodam va barkhi az shoma ro ham ta hodoodi mishnesam
omidvaram manzooram ro fahmide bashid
man web gard nistam, karaye mohmtar az web gardi daram, vali baram mohem bode ke toye in web amadam
baratoon baz

zodiak گفت...

خانم نسبتا محترم من لینکم رو گزاشتم و شما اگه ذره ای از سطحی نگری دست بر میداشتی میتونستی بیای تو پیج من و این موضوع رو بفهمی که من یک همجنس گرا نیستم و حتی چند ماهی از ازدواجم میگذره
من اینجا میام چون بر خلاف شما به این دوستان به چشم یه سری هم وطن نگاه میکنم که هیچ فرقی بینشون و افراد دیگه قایل نیستم و تازه این دوستان رو به امثال شما که به این راحتی حریم میشکونید ترجیح میدم در ضمن شما اگه مطالعاتتون رو کمی بیشتر کنید و با تاصب ابلهانه به افراد نگاه نکنید پی میبرید که هر انسان ازاده حق این رو داره که در حریم خودش به سیاق خودش زندگی کنه که البته باز نیز از شما خورده ای نیست شما هم جزوی از جامعه گرگ صفت حرمت شکن هستید وقتی از بزرگاتون بیش از این دیده نمیشه از شما هم توقعی نیست
یه روز امام حسین گفت اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
امروز خدمت شما عرض میکنم: اگر دین دارید لااقل ازاده باشید

ناشناس گفت...

salam
zodiak
rooye sohbate man ba shoma nist
man ba agha rasool sohbat mikonam va montazere javabe ishoon hastam na shoma
baram ham mohem nist ke shoma che kare hastid va ya ezdevaj kardid ya na?
man mikham nazarate rasool ro bedoonam, aghaye dindar va azzade
man na tarafdare jebhe khase siyasi hastam va na tarafdare in grooh adama
man faghat mikham bedoonam chera
va donbale javab az agha rasool hastam na shoma

zodiak گفت...

شما اگه منتظر جواب از رسول هستی کامنت قبلی رو خطاب به من نمیگذاشتی

ناشناس گفت...

salam man javabe shoma ro dadam va digar hich

ناشناس گفت...

سلام و يك عذرخواهى
به علتى ناگهانى راهى سفر شدم، براى همين كم پيدا شدم،به خونه رسيدم به زودى حتما خواهم نوشت
رسول

ناشناس گفت...

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی ، ترا با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

پس از یک جستجوی نقره ای

در کوچه های آبی احساس

تو را از بین گل هایی که در تنهایی ام رویید ، با حسرت جدا کردم

و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنّای دلم گفتی

دلم حیران و سرگردان چشمانی است رویایی

و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم

تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم

همین بود آخرین حرفت

و من بعد از عبور تلخ و غمگینت

حریم چشم هایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم

نمی دانم چرا رفتی

نمی دانم چرا ، شاید خطا کردم

و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی

نمی دانم کجا ، تا کی ، برای چه ،

ولی رفتی و بعد از رفتنت

باران چه معصومانه می بارید

و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت

و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد

و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره

با مهربانی دانه بر می داشت

تمام بال هایش غرق اندوه غربت شد

و بعد از رفتن تو آسمان چشم هایم خیس باران بود

و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو

تمام هستی ام را از دست خواهد رفت

کسی حس کرد من بی تو

هزاران بار در هر لحظه خواهم مرد

و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد

کسی فهمید تو نام مرا از یاد خواهی برد

و من با آن که می دانم تو هزگز یاد من را

با عبور خود نخواهی برد

هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام

برگرد !

ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد

و بعد از این همه طوفان و وهم و پرسش و تردید

کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت :

تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو

در راه عشق و انتخاب آن خطا کردم

و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید

کنار انتظاری که بدون پاسخ و سردست

و من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل

میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر

نمی دانم چرا ؟ شاید به رسم و عادت پروانگی مان باز

برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

ناشناس گفت...

دوستت دارم و این شعر را به تو تقدیم می کنم
یاسمین

ناشناس گفت...

دليل بودن تو




هر کسی دوتاست .

و خدا یکی بود .

و یکی چگونه می توانست باشد ؟

هر کسی به اندازه ای که احساسش می کنند ، هست .

و خدا کسی که احساسش کند ، نداشت .

عظمت ها همواره در جستجوی چشمی است که آنرا ببیند .

خوبی ها همواره نگران که آنرا بفهمد .

و زیبایی همواره تشنه دلی است که به او عشق ورزد .

و قدرت نیازمند کسی است که در برابرش رام گردد .

و غرور در جستجوی غروری است که آنرا بشکند .

و خدا عظیم بود و خوب و زیبا و پراقتدار و مغرور .

اما کسی نداشت ...

و خدا آفریدگار بود .

و چگونه می توانست نیافریند .

زمین را گسترد و آسمانها را برکشید ...

و خدا یکی بود و جز خدا هیچ نبود .

و با نبودن چگونه توانستن بود ؟

و خدا بود و با او عدم بود .

و عدم گوش نداشت .

حرف هایی است برای گفتن که اگر گوشی نبود ، نمی گوییم .

و حرفهایی است برای نگفتن ...

حرف های خوب و بزرگ و ماورائی همین هایند .

و سرمایه ی هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد ...

و خدا برای نگفتن حرف های بسیار داشت .

درونش از آنها سرشار بود .

و عدم چگونه می توانست مخاطب او باشد ؟

و خدا بود و عدم .

جز خدا هیچ نبود .

در نبودن ، نتوانستن بود .

با نبودن نتوان بودن .

و خدا تنها بود .

هر کسی گمشده ای دارد .

و خدا گمشده ای داشت ...



یاسمین

ناشناس گفت...

salam agha rasool
man yasaminam, hamoon nashenasi ke baratoon ezhare taasof kard
chon mishnasametoon va bara hamin narahat shodam
doosetoon daram

rasool moien گفت...

یاسمین دوست شاید ندیده من
از شعر های با احساست ممنون ...
رسول فریان