۱۳۸۹ مرداد ۸, جمعه

مهر

روز ملی اقلیت های جنسی به پیشنهاد گروهی نام گذاری شد، حب و بغض رو کنار گذاشتیم و تاییدش کردیم و یا شمشیر از رو بستیم ...
سوالاتی پیش اومد که فکر کنم تا حدودی جواب داده شده و امیدوارم پرسیده شود و باز جواب داده شود.
اگر روز ملی تعیین نمیشد ، چه توسط یک نفر از ما چه یک گروه، حالا هر روز و هر ماهی از سال؛ تو یا من اینکار رو می کردیم؟ یا حتی بهش فکر میکردیم و پیشنهاد می دادیم؟
یک روز معرفی شد، و این حرکت نیاز به کمک من و تو داره، چون من و تو که جزوی از این جامعه دگرباش هستیم می پذیریم یا رد می کنیم. دلیلی برای نپذیرفتن داریم؟ دلیل برای پذیرفتنش چی ؟
از این خوشحالم اگر من برای تعیینش دخالتی نداشتم یا مورد مشورت قرار نگرفتم اما در مهر تایید زدن و ریشه دار کردنش نقش مهمتری خواهم داشت. تو چی ؟
یادمون باشه ما از هر رنگ و نوع و گروه و شکلی هستیم و کسی جز ما نمی تونه باعث اتحاد ما بشه، متحد شدن ما از توان یک نفر و یک گروه بیرونه، تک تک ما باید بخواهیم که همگام برای اهداف مشترک گام برداریم ... و این خودش یه آغازه ...
به امید روزی که رنگین کمان در این سرزمین خودنمایی کند ... 

۴ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

مسله فقط روزش نیس..!
مسله مناسبت داشتن اون و نظرخواهی بود که هیچکدوم رو نداشت!..

یوسف

rasool moien گفت...

اولین تعطیل هفتگی بعد از اعدام دو پسر نوجوان در مشهد هم هست ...

ناشناس گفت...

همه حرف های تو، همه حرف های منه! ما همه یک حرف داریم ولی باید منیت و خود نمایی خودمون رو کنار بزاریم!

zodiak گفت...

مهم روز و نام گذاری روز نیست
مهم نفس کشیدن تو همه روزهاست