۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

مرخصی

سلام دوستان
مدت دو-سه هفته ای نتونستم به روز کنم و یا حتی میلم رو چک کنم.
دو ماهی ست که درگیر مسیله ای شده ام که از همه چیز دورم و به چیزی جز
امکانات اولیه زندگی دسترسی ندارم ...
آره دیگه خیلی ناگهانی سرباز شدم ... الان برای عید فطر مسلمین یک روز و
نیم مرخصی دادند که متاسفانه به خاطر فاصله زیاد نتونستم به خانه بروم
... خانه ی یکی از دوستانم هستم که نزدیک محل آموزشم است، دوستی که بیشتر
ارزش و حس را برایش دارم ... بگذریم آنقدر ننوشته ام که حتی واژه ها هم
فرار می کنند.
برایم دعا کنید این دو ماه که یک سومش تمتم شده زودتر سپری شود ...
دلم برای همه دوستانم و حتی خودم تنگ است ... برایتان شادی و تندرستی و
به روزی آرمان دارم
برمی گردم ... زود زود
شاد شاد شاد باشید در پناه دادار اورمزد

۴ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

خبر غیرمنتظره ای بود..بهرحال این دوماه هم زودی میگذره!.. :-)

یوسف

ناشناس گفت...

پاينده باشي پسرم

ناشناس گفت...

جات خالیه رفیق
من دانشگاه باهنر قبول شدم
همونی که می خواستم!
پیروز باشی

zodiak گفت...

سلام رفیق چرا برای معافیت اقدام نکردی؟