۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۲, شنبه

اولین ترانه


امروز موزیک رو دانلود کردم و متاسف که چرا زودتر اینکارو نکرده بودم... البته بگذریم که با این سرعت دیزلی اینترنت من صفحه ها هم به زور باز میشن... همون اولین ترانه ه.م.ج.ن.س گرایی دیگه – چه قدر بدم میاد مجبورم بین ماهیت خودم حتی توی دلنوشته هام نقطه یا ممیز بگذارم-  اگر بگم این ترانه ساده و دو دقیقه و چند ثانیه ای را بیشتر از 20 بار از صبح گوش کردم بیراه نگفتم، یه حس خیلی جالب به آدم میده. لینکش رو گذاشتم تا شما هم دانلودش کنید، حجمش­ هم زیاد نیست .

در ضمن لینک از وبلاگ پسر برداشته شده . می توانید پسر را اینجا و یا در آینه پسر بدون فیلتر اینجا مشاهده کنید.

برای دانلود ترانه ی "ما رو ببخش" روی لینک زیر و یا اینجا کلیلک کنید.

http://www.4shared.com/file/101128544/740bd43b/Maro_Bebakhsh.html?s=1

 


۲ نظر:

behrad گفت...

شعر و آهنگش واقعا نامید کننده بود
امیدوارم این ترانه باعث شود دوستانی که دستی در شعر و موسیقی دارند به خود بیایند و یک کاری بکنند

رسول گفت...

من زیاد توی موسیقی دستی ندارم، فقط خیلی دوست دارم آهنگ های تاپ... البته زیاد خوب نبود اما مهم اینه که بود.